Dne 8. 5. 2014 se v lužáneckém areálu antukových kurtů konal již 77. ročník tradičního
Brněnského turnaje. Tentokrát se ho zúčastnilo 38 týmů, které byly rozděleny do čtyř kategorií:
– Muži I. třída (9 týmů)
– Muži II. třída (11 týmů)
– Ženy I. třída (5 týmů)
– Ženy II. třída (13 týmů)
Systém turnaje byl nastaven tak, aby si každý tým zahrál alespoň 4 zápasy. První zápasy začaly v 9:15. Po odehrání základních skupin byla družstva rozřazena do finálových skupin o 1. – 3. místo,
 (4. – 6. místo, 7. – 9. místo). 
Konečné pořadí v jednotlivých kategoriích je následující:
Muži (I. třída)
1. FATRA Zlín
2. Drásov II
3. Volejbal Brno
4. VK Ostrava
5. TJ Holubice
6. TJ Tesla
7. – 9. Drásov I, Sokol Bučovice, TJ Sokol Střelice
Muži (II. třída)
1. TJ Sokol Brno – Jih
2. TJ Sokol Šlapanice
3. Lelekovice
4. SKP Kometa Brno
5. Orel Obřany G
6. MORDOR Přerov
7. – 9. LAVINA, 6 Tomíků, SK Nový Lískovec
Ženy (I. třída)
1. TJ Lokomotiva Břeclav
2. TJ Nový Jičín
3. VK KP Brno A
4. Blizny
5. Vlčice
Ženy (II. třída)
1. VK Křenovice
2. TJ Sokol Šlapanice
3. Řezníci
4. MorHus
5. VK Přímětice
6. SK Nový Lískovec
7. TJ Sokol Letovice
8. TJ Junior Brno A
9. TJ Sokol Brno – Husovice
10. – 13. Vyškov, TJ Junior Brna A a B, Čmouďáci
Nejlepším hráčem turnaje byl vyhlášen Luboš Smrčina z extraligového týmu Volejbal Brno.
O překvapení Velké ceny Brna se postaral tým Drásov II, který se umístil na konečném 2. místě
v I. třídě mužů.
Děkujeme všem účastníkům za vytvoření skvělé atmosféry, která celý turnaj provázela. Poděkování patří také VK KP Brno a Statutárnímu městu Brnu za podporu celého turnaje a také areálu Sport Balkán za věnování cen do turnaje. V neposlední řadě díky rozhodčím a všem organizátorům turnaje.
Na závěr bychom Vás rádi pozvali na další akce, které se budou v Lužánkách konat:
24. 5. 2014 – Velká cena Brna mládeže
25. 5. 2014 – Velká cena Brna Minivolejbalu
14. 6. 2014 – Losovaný mixový turnaj
A připravujeme i další…
Sleduj dění v Lužáneckém areálu antukových kurtů na webu www.volejbal-luzanky.cz nebo na Facebooku Volejbal Lužánky!
Za celý organizační tým
Honza Veselý
 
						